Proč kampaň "Nemám ČERNÝ SVĚDOMÍ" ?

  • 2,13 % cestujích v průzkumech přiznává, že jezdí na černo
  • přes 47 000 záchytů černých pasažérů v roce 2016
  • celková výše pohledávek k 31. 3. 2017 činí 139 milionů Kč

... a proto chceme ...

  • zábavnou formou apelovat na slušné chování
  • ukázat široké veřejnosti možné dopady jízdy na černo
  • poděkovat platícím cestujícím

 

Tuesday, June 6, 2017

Černí pasažéři jsou stále aktuální téma

Kampaň „Nemám černý svědomí“ jsme plzeňskému publiku představili již před více než 5 lety, černí pasažéři jsou však pro nás stále aktuální téma.

Ve srovnání s rokem 2011 počet zachycených černých pasažérů minulý rok opět vzrostl. Chceme proto veřejnosti kampaň připomenout, znovu apelovat na morálku těch, kteří se cíleně dostávají do pozice černého pasažéra a zároveň poděkovat všem slušným, platícím cestujícím.

Thursday, April 26, 2012

Jak vidí kampaň jeden z patronů Finále Plzeň?

"Finále Plzeň se připojilo ke kampani Černý svědomí. Jsme pro dodržování pravidel fair play a navíc naši diváci rozhodně na černo jezdit nemusejí. Vstupenka na Finále platí vždy hodinu před projekcí nebo akcí a hodinu po ní jako jízdenka městské hromadné dopravy v Plzni."

Daniela Vítová
tiskový servis festivalu Finále Plzeň

Tuesday, April 3, 2012

Napsali o nás - MF dnes, 3. 4. 2012 (jak)

Až do konce příštího března budou potkávat lidé v ulicích Plzně černou tramvaj. Zábavnou formou má vyzývat cestující, aby nejezdili takzvaně načerno. "Je součástí kampaně Nemám černý svědomí, která vtipně ukazuje dopady takové jízdy a děkuje platícím pasažérům," uvedl generální ředitel dopravních podniků Michal Kraus.

Dopravce se pro netradiční osvětovou akci rozhodl na základě výsledků průzkumů mezi cestujícími, z nichž vyplývá, že pomalu a jistě narůstá počet neplatících, černých pasažérů.

Tuesday, April 3, 2012

Napsali o nás - Právo, 3. 4. 2012 Ivan Blažek

Netradiční kampaň proti jízdám načerno spustily Plzeňské městské dopravní podniky.

Od počátku dubna křižuje koleje v západočeské metropoli černá tramvaj s hesly jako "Nemám černý svědomí", "Cvakají vám zuby strachy? – Cvakněte si lístek, ušetříte prachy!" či "Jezdil jsem načerno, s dovolenou to teď vidím černě".
"Hrajeme si se slovem černý," konstatoval autor kampaně, režisér a herec Vilém Dubnička, podle něhož je akce cílená především na ty, jimž nedělá problém za lístek zaplatit, ale při nástupu do MHD váhají, zda si ho označí.

Patroni kampaně

finale-plzen

zoo-plzen

vnpp

hc-plzen

crosscaffe

purkmistr

Mediální partneři

idnes radio-bomba
rencar denik
fm-plus

Flash player required!! Please install plugin here.